Monday 24 October 2011

Saya Penat!!!!!

i always doesn't understand why this thing always happen to me,,never been lucky in love,,always got cheat by a fool guy,,daMn!!!!suppose i should reconsired back when accepting sum1 to be my partner..latest..die cakap die sayang saye sangat2,,tak ada perempuan lain yg die involve with,,he said although he is not messagging me,,did not kowl me,,doesnt me he did not remember n love me,,tapi die mmg seorang yg penipu sangat2,,dari mula2 our relationship mmg start dengan penipuan darinye,,tp die dah minta maaf n explain everything to me,, mula2 mmg die bersungguh2,,our first 3 month is osem,,but die kdg2 buat hal juga,,saya boleh terima lagi,, tp sekarang saya dah xboleh terima n tahan lagi,,die mmg kaki penipu,,when i stalked on his fb,,saya dah tau semuanya,,bukti mmg terang2 terangan sayang,,awak dah xboleh bg alasan lg,,bile kite gaduh,,awak yg ckp saye berubah,,nak suruh saya clash kan awak,,tp saya tau,,awak nak suh saye yg mntak clash supaya nmpak semuanya salah saya,,saya dah rase mcm diperbodohkan sangat oleh awak,,semua permintaan awak saya dh bnyak tunaikan,,semua saya korbankan untuk awak,,tp balasannye mcam nie,,saya doakan semoga awak sedar n berhenti mainkan perasaan perempuan,,kenapa awak libatkan saya dgan keluarga awak kalau awak xbersedia untuk komitmen lagi???aper yg awak nk buktikan pada saya??? saya dah bnyak bg awak peluang,dah bnyak kali maafkan awak walaupun bnda tuh dah serius n kalau perempuan lain mmg dah lame tinggalkan awak,,,saya bg awak peluang sebab saya syg sngt2 family awak terutama ur parents,,diorg sngat2 baik dengan saya,,,saye buntu,,,awak kalau dah xboleh bla dgn saye,,dah bosan sngt dgan saya,,please,,just let me go,,saye terima kasih sgt2 dkt awak sbb pernah mmbahagiakan saye,,but jgan gantung n seksa saya lg,,, hati saya sakit,penat...................


~ MY HEArt COndItiON ~

1 comment: